קהילת "אהל אברהם" מזמינה אתכם לחגוג את בר/בת המצווה שלכם איתנו

חוגגים בר/בת מצווה משמעותית ומשפחתית

במסורת היהודית גיל 12 לבנות ו- 13 לבנים סימן את המעבר מילדות לבגרות. בימינו, המעבר אינו חד כל כך. נערים ונערות בגיל 12 ו-13 עדיין אינם בוגרים, אבל הם בהחלט מתבגרים. טקס בר ובת המצווה הוא צעד ראשון במסע ההתבגרות- האישי והיהודי.

קהילת "אהל אברהם" מזמינה אתכם למסע אישי ומשפחתי מרתק ששיאו בחגיגת טקס בר/בת מצווה מרגש ומשמעותי.

עיצוב ובניית טקס אישי וייחודי

טקסי העליה לתורה אצלנו משלבים מסורת וחידוש, ומכילים את ההיבטים המסורתיים לצד אפשרות לחדש וליצור. לכם, המשפחה, תפקד מרכזי בעיצוב החוויה כך שתהיה משמעותית ורלוונטית עבורכם. אנו בונים יחד את הטקס, ומשלבים בו שירים ישראליים ומנגינות אהובות עליכם.

ליווי אישי של בנות ובני המצווה

קשר חם, פתוח ולבבי עם רבני הקהילה מתקיים לאורך כל הדרך. עזרה בחשיבה החל בעיצוב הטקס והתאמתו למשפחה וכלה בפרטים הלוגיסטיים. מורות ומורים פרטיים מנחים את בן/בת המצווה בלימוד הקריאה בתורה (בתשלום ישיר למורים).

קורס חוויתי ומיוחד למשפחות בני ובנות המצווה

הקורס כולל סדרה של שישה מפגשים, בהם יש הזדמנות:

  • לשיח חוויתי ופתוח על משמעות הזהות היהודית שלי.
  • לבירור אישי ומשפחתי על משמעות החגים והתפילה למשפחה חילונית או מסורתית.
  • ללימוד מקורות יהודיים בצורה מזמינה ומאפשרת.
  • להתנסות חווייתית בהתעטפות בטלית, בהנחת תפילין ובהנחיית תפילה.

טקס שוויוני ומוסיקלי בשיתוף כל בני המשפחה

הטקס מהווה את שיאו של המסע ומתקיים באווירה פתוחה ונעימה, בהנחיית רב או רבת הקהילה. ניתן לקיים טקס במסגרת תפילת שחרית בבוקר או במנחה בשעות הצהריים.

אנו שמחים ומתרגשים אתכם לקראת הגעת ילדיכם למצוות, ומקווים שתמצאו בקהילת "אהל אברהם" בית יהודי, משמעותי ורוחני. נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ועניין.

אתם מוזמנים להתקשר למשרדי הקהילה  050-4447493 04-8300542, לפנות אלינו במייל [email protected] או למלא את הטופס הנ"ל ונחזור אליכם בהקדם.


 

img