ספרייה קהילתית ומרכז משאבים

ע"ש גולדי וסמואל סיקובסקי

 לדף הפייסבוק לוגו פייסבוק

קטלוג הספרייה- מרכז המשאבים

מידענות חינוכית- אוסף קישורים לאתרים ומקורות מידע

שעות פתיחת הספרייה:

ימים א’-ה’

07:30-16:00

יום ו'

07:30-13:00

כתובת: דרך צרפת 90, ת"ד 3826, חיפה 31062

טלפון: 04-8300565

פקס: 04-8300580

 

מנהלת: ד"ר רותי אש-ארגייל

דוא"ל[email protected]

 

אודות הספרייה- מרכז המשאבים

הספרייה ממוקמת בקומה 3 במרכז לוקיי שבקמפוס מרכז חינוך ליאו באק ומתפרשת על שטח של 1000 מ"ר בשתי קומות.

הספרייה הקהילתית משרתת את מגוון האוכלוסיות של מרכז חינוך ליאו באק החל מהגיל הרך ועד גיל הזהב. משתמשי הספרייה כוללים את עובדי המוסד, המורים, ילדי הגנים, תלמידי חטיבת כיתות היסוד, תלמידי התיכון וכיתות המחוננים מחטיבת הנעורים של ליאו באק. מנויי מרכז הספורט נהנים גם הם משירותי הספרייה.

הספרייה כוללת: אולם קריאה מרכזי עם אזורים לעבודה בקבוצות ולעבודה יחידנית. בנוסף, חדר לימוד, פינת כתבי עת- פינת ישיבה לעיון בכתבי העת החדשים שבתצוגה, ספריית ילדים ואולם הנצחה.

 

גודל אוסף הספרייה הוא של מעל ל- 60 אלף כותרים המכיל:

סיפורת בעברית, אנגלית ורוסית; אוסף ספרי שירה, מחזות, כתבים, קבצים וביוגרפיות, ספרי עיון ולימוד; כתבי עת; ספרי יעץ - אנציקלופדיות, לקסיקונים, מדריכים ואטלסים, אוסף קלטות וידיאו, תקליטורי מוסיקה וסרטי די.וי.די.

 

שירותי הספרייה:

שירות השאלת ספרים, הלנת ספרים, יעוץ והדרכה ביבליוגרפית להכנת עבודות, אינטרנט עם קטלוג מקוון, חיבור למאגר מפתח המאמרים של אוניברסיטת חיפה ולמאגר המקוון של מכון סאלד במדעי החברה. שירותי צילום והדפסה בתוך הספרייה ואפשרות צפייה בסרטים.

 

פעילויות מיוחדות:

הדרכות ביבליוגרפיות, השתתפות ב"מצעד הספרים" לבתי הספר, תכנון ואירוח מפגשים עם סופרים ומועדון הספר בשיתוף עם צוות הספרות, אירוח ילדי הגנים לשעת סיפור בספריית הילדים, שעות ספרייה קבועות במערכת לתלמידי חטיבת כיתות היסוד, סדנאות ושיעורים לכיתות ולקבוצות לימוד בחדר הלימוד ובחדר ההנצחה, אירוח משלחות וקבוצות במסגרת סיורים במוסד החינוך.

20210701_110018.jpg

20210701_110350.jpg

library_memory2_Q70.jpg

20200609_100506.jpg


 

חדר ההנצחה

ממוקם בכניסה לספרייה, נבנה לכבודם של תלמידי מרכז חינוך ליאו באק ובוגריו, אשר נפלו במערכות ישראל ובפעולות איבה. האולם נבנה במטרה לזכור ולכבד את הנופלים, וכן לשמש מקום בו יוכלו תלמידים ומורים ללמוד על הנופלים, על מורשת הקרב של ישראל ולעסוק בפעילויות הקשורות בקידום השלום בינינו ובין שכנינו.

לאתר “נזכור” עם שמות הנופלים נא ללחוץ כאן

ספריית הילדים

כוללת אוסף מגוון של מיטב הספרים בעברית ובאנגלית לגיל הרך ולראשית קריאה, לפעוטות, לילדי גן ולתלמידי כיתות א'-ו', פינה לשעת סיפור ופינה לעבודה.

הספרייה פועלת כספריית השאלה למנויים.

הנחות לעובדים, למנויי מרכז הספורט, לחברי קהילת “אהל אברהם”. מנוי חינם כהטבה מיוחדת מוענק לילדי הגנים והיסודי של מרכז החינוך.

 

 

img